بانویی مسیحی که درسن 19 سالگی در دانشگاه برلین آلمان توانسته مدرک دکترای خود را اخذ کند در روزهای عمر خویش به اطرافیان خود توصیه می کند وقتی از دنیا می روم بر سنگ قبر من این جمله را حک نمایند. "الناس نیام فاذا ماتوا فانتبهوا " مردم درخواب بسرمیبرند آنگاه که از این دنیا رفتند تازه بیدار می شوند". و این بانوی مسیحی کسی نیست جز خانم آنه ماری شیمل اسلام شناس و پژوهشگر که در26 ژانویه سال 2003 میلادی درسن 81 سالگی به سمت محبوب خود رحلت می کند.

همگان قبول دارند از آغاز پیدایش اسلام لشکر کفر بدنبال جلوگیری رشد اسلام بوده و هست و هرگز دست از دشمنی خود برنداشته و آرام ننشسته است. درآغاز پیروزی انقلاب اسلامی لشکر کفر با تحمیل جنگی نابرابر به سمت این کشور حمله ور شد به قصد جلوگیری از رشد و پیشرفت آرمانهای این انقلاب لیکن بعد از گذشت 8 سال و شکست خفت بار دراین جنگ، با تشکیل کارگروههایی متعدد تصمیم گرفت از مسیری دیگر به هداف شوم خود دست یابد.

کارگروههایی تشکیل شد و پس از ماهها مطالعه و بررسی تصمیم برآن شد این بار از طریق جنگی دیگر با عنوان جنگ نرم و بیصدا به سراغ مردم ایران آمد و کاملا آرام جنگ نرم خود را پی ریزی کرد.

همگان اقرار دارند شرایط زمانه دراین عصر و زمان با 10 سال پیش کاملا متفاوت شده است. شیوه رفتاری زوجین با یکدیگر، تعامل والدین با فرزندان و بسیاری دیگر از مصادیق زندگی اجتماعی شکل و نمایی دیگر بخود گرفته که درچندین قسمت برآن هستیم به مهمترین علل و عوامل آن اشاره نموده باشد که مورد رضایت مولایمان حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفداء) و شما مردم خوب و گرانقدر واقع شود.

امروزه آماری که از منابع رسمی منتشر شده است بیش از 43 درصد از مردم ایران از وسیله ارتباطی و رسانه ای ماهواره استفاده می کنند که بسیار خطرناک و کشنده است. یعنی قریب نیمی از مردم ایران اسلامی درخانه های خویش از این رسانه خطرناک استفاده می کنند.

اینکه چرا و به چه دلایلی این تمایل مردم بوجود آمده بحثی است که جای خود می بایست به آن اشاره نمود که دراین مجال قصد پرداختن به آن نداریم.

اما سوالی که اینجا مطرح است مگر استفاده از ماهواره چه آثاری دارد که اینقدر مورد توجه است و اصالتا لشکر کفر از 31 ایستگاه ماهواره ای با وجود 3000 شبکه که ازاین میان 166 شبکه فارسی زبان را تاسیس کرده اند بدنبال چه اهدافی هستند؟

166 شبکه فارسی زبان بصورت 24 ساعته برنامه های مختلف و متنوع با چه اهدافی تولید و پخش می شود و چه نقطه ای را دنبال می کنند؟؟؟؟ اینها از جمله سوالاتی است که به توفیق الهی درقسمتهای بعد بدانها اشاره خواهیم پرداخت.

ادامه دارد...

 
به قلم: حجت الاسلام غلامی مدرس و مشاور مدارس علمیه شهر برازجان